13. helmikuuta 2013

Me Naiset.

Käyn aika paljon kirppareilla, 2-3 kertaa viikossa suunnilleen. Joskus mua hävettää jos käyn usein samoilla kirppareilla. Meidän kotikaupungin kirppareiden pitäjät varmaan tunnistaa mut jo naamasta. Siksi yritän käydä välillä muillakin kirpuilla, vähän kauempana lähikunnissa ja -kaupungeissa. Tänään kävin taas vähän kauempana kahdella kirpparilla. Ihan kohtalainen saalis tuli tehtyä.

 

Hassu täytetty ukko (vai akka?) joka on ihan reppana. Se on ommeltu kiinni aika raa'alla tavalla ja täytteetkin ovat valahtaneet minne lie eri suuntiin. Täytyy vähän fiksailla sitä. Hymynaamahelistin tuli tänään postisedän tuomana, sain sen ilmaiseksi. :) Ja raitapotkari oli kiva löytö, kuulemma vuodelta -75, sanoi asiakas-täti kassalla mulle. Noita myytiin silloin kun hän sai vanhimman lapsensa. :D


Meikäläisen ekat Fiskamit. Ekaa kertaa tuli vastaan kohtuuhintaiset, niin ostin. Harmi että oli taas punaisena. Miksei vaikka vihreänä?


Me Naiset-lehti vuodelta 1972. Kannessa itse Lenita Airisto. Yksi Sarviksen harmaa ja yksi ruskea henkari. (voisin vaihtaa ton harmaan jonkun kanssa vihreään samanmoiseen!)
 ♥♥♥



Tässä pari mielenkiintoista kuvaa Me Naiset-lehden sivuilta. Ihania emaliastioita ja muuta jännää. Ei muuten enää laitettaisi lehteen tuollaista kuvaa, missä valo on heijastunut sydänmukin kyljestä noin inhottavasti! :)

6 kommenttia:

  1. mulla olis tolle pehmotontulle kaveri :) Kivoja löytöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai onko se tonttu! Oon ihmetellyt että mikähän se on. ;) Olisipa kiva nähdä sen kaveri. :D

      Poista
  2. Joo mulla on viime kesänä otettu kiva kuva siitä. Laitan jossain vaiheessa mun blogiin näytille :)

    VastaaPoista
  3. Nyt on tonttu kuvattu mun blogissa :)

    VastaaPoista